SOCIAL MEDIA MANAGER

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:
  • - współtworzenie strategii komunikacji dla wiodącej marki na rynku sztuki
  • - prowadzenie kanałów na FB, IG, LI
  • - tworzenie ciekawych, angażujących treści postów
  • - moderowanie komentarzy
  • - opracowywanie planów postów, raportów z prowadzonych działań
Oczekujemy:
  • - co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kanałów na FB, IG, LI podparte sukcesami (portfolio mile widziane)
  • - umiejętność prowadzenia działań reklamowych będzie dodatkowym, ważnym atutem
  • - umiejętność tworzenia angażującego contentu foto i video: krótkich filmików, relacji, zdjęć
  • - pasja do kultury i sztuki to warunek konieczny
  • - kreatywność, głowa pełna pomysłów
  • - lekkie pióro i umiejętność pisania angażujących treści
  • - świetna organizacja pracy, wielozadaniowość
Oferujemy:
  • - stabilne zatrudnienie i atrakcyjne zarobki
  • - realny wpływ na rozwój firmy i pracę przy bardzo ciekawych, nowatorskich projektach
  • - dużą samodzielność pracy i otwartość na pomysły i inicjatywę
  • - pakiet benefitów pozapłacowych
  • - przyjazną atmosferę pracy wśród pasjonatów i ciekawych osobowości
Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV

Prosimy o dodanie klauzuli RODO w poniższym brzmieniu:

„Zgodnie z art. 6 ust 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych.”

CV bez klauzuli nie będą rozpatrywane