18 Charytatywny Bal Dziennikarzy

Rekordową kwotę 400 tysięcy złotych zebrano podczas 18 Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Wylicytowano 16 przedmiotów, w tym m.in. scenariusz pierwszego odcinka „Ucha Prezesa” i broszkę byłej premier Beaty Szydło. Licytację poprowadził prezes DESA Unicum Juliusz Windorbski. Dochód trafi do pięciu organizacji dobroczynnych.

Charytatywny Bal Dziennikarzy zorganizowano w sobotę 3 lutego. W trakcie zabawy zlicytowano 16 przedmiotów, na łączną kwotę 402 tys. zł. Wśród licytowanych przedmiotów były m.in. broszka byłej premier Beaty Szydło (zaoferowano za nią 10 tys. zł), kurs jazdy konnej z Piotrem Kraśko, oryginalny scenariusz filmu „Sztuka kochania” z autografami twórców, koszulka polskiej reprezentacji w piłkę nożną z podpisami zawodników czy oryginał pierwszego odcinka serialu „Ucho Prezesa” z autografem jego twórcy, Roberta Górskiego. I to ten fant uzyskał najwyższą cenę w drodze licytacji: zaoferowano za niego 100 tys. zł.

Bal prowadzili Agnieszka Woźniak-Starak, Agata Młynarska, Krzysztof Ibisz i Marcin Cejrowski, a aukcję Juliusz Windorbski, prezes domu aukcyjnego Desa Unicum. Beneficjentami Balu Charytatywnego byli: Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, Fundacja „Polsat”, Fundacja Radia Zet, Fundacja „Przyjaciółka” (Wydawnictwo Edipresse) oraz projekt „Żółty Talerz”, który zapewnia posiłki dzieciom z ubogich rodzin.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Tak, rozumiem