1 grudnia 2019

Sztuka ma wartość. Wartość, której szukasz

„Desa Unicum zrodziła się z miłości do sztuki i biznesowej pasji. Naszą misją jest profesjonalizowanie i rozwijanie rynku sztuki, tak by zagościła ona w każdym domu. Wierzymy, że sztuka ma niezwykły wpływ na dobrobyt materialny i duchowy. Jej posiadanie nie tylko nobilituje i dodaje prestiżu, ale też uwrażliwia i rozwija wyobraźnię. Dostrzegamy prawdziwą wartość sztuki, to nią kierujemy się w naszych wycenach i to na nią chcemy uwrażliwiać naszych Klientów. Bo posiadając dzieła sztuki, obcujemy z wartościami, które czynią nasze życie lepszym”.


Juliusz Windorbski, Prezes DESA Unicum
 

2 grudnia 2019 roku marka Desa Unicum zmieniła logo i identyfikację wizualną.

Nowa identyfikacja wizualna firmy, to kolejny krok po otwarciu nowoczesnej siedziby przy ul. Pięknej w Warszawie w 2017 roku. 

Nowe logo pozwoli zachować spójność w przekazie firmy, której celem  jest rozwój i profesjonalizowanie rynku sztuki.

Doszliśmy do momentu, gdy sztuka jest przez ogromną część społeczeństwa postrzegana zarówno jako wartość sama w sobie, ale też jako wartość materialna, poważna i stabilna inwestycja. Dziś nadszedł moment, w którym chcemy wszystkie te zmiany i rozwój zamknąć w nowej formie – mówi Juliusz Windorbski, prezes DESA Unicum.

„Sztuka ma wartość. Wartość, której szukasz.” 

– to nowe hasło marki DESA Unicum